Preventief onderhoud
We onderhouden uw installatie op basis van het gebruik, leeftijd, en andere belangrijke factoren.
We onderhouden uw installatie op basis van het gebruik, leeftijd, en andere belangrijke factoren.
Waneer u of uw eindgebruiker vragen heeft over uw installatie kunt u altijd bij onze klantenservice terecht.
De onderhoudsmonteur wordt snel naar u toegestuurd om gevallen als onverwachte uitval, stilstand of foutieve werking van uw installatie op te lossen.
Online toegang tot de gegevens van uw installatie(s), storingsmeldingen en u kunt KONE onderhoudsdiensten monitoren.
KONE VoiceLink™-noodverbinding, 24 uur per dag en 7 dagen per week, tussen liftcabine en KONE Klantenservice. Het systeem identificeert automatisch de klant en het adres, dit verzekert een snelle oplossing van het probleem.
De Entrapment Rescue Service verzekert dat passagiers die opgesloten zitten snel worden bevrijd. Onze noodprocedure verzekert dat een monteur direct op pad wordt gestuurd wanneer het customer care center een service vraag ontvangt.
Het bespaart tijd en inspanning als KONE ondersteunt bij de inspectie; wij coördineren het bezoek en geven technische bijstand.
De KONE Data Link Service voorziet u van 24/7 controle over de prestatie en veiligheid van uw lift of roltrap. Zo kan er bij storingen direct ingegrepen worden.
Onze Janitor Service voor liften, roltrappen en automatische deuren is een inspectie die ons preventieve onderhoud aanvult.
Met de KONE Mobile app bent u altijd en overal op de hoogte van onderhoud. U weet altijd of welk onderhoud er plaatsvindt.
Download.
Download.
Meld u aan voor KONE online of KONE Mobile
Onze automatische gebouwdeuren is ontworpen om een soepele, efficiënte en veilige mensen- en goederenstroom te garanderen in elk type gebouw.
Onze nieuwe mobiele app houdt u op de hoogte van de voortgang van de werkzaamheden, direct op uw telefoon.
Onze mascotten Max en Bob leren, op plezierige en interessante wijze, kinderen alles over veiligheid.