Wat kunt u van ons verwachten:

img_maintenance-hwsy-1

Stel zelf uw contract samen

Bij ons stelt u zelf het onderhoudscontract van uw lift samen. U kiest alleen de opties die u belangrijk vindt en die passen bij uw lift, gebouw, budget en uw wensen en die van de eindgebruikers.

img_maintenance-hwsy-2

ALTIJD BEREIKBAAR

U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken bij storingen of opsluitingen. Onze monteurs zijn gemiddeld binnen 36 minuten ter plaatse.

img_maintenance-hwsy-3

GOED OPGELEIDE MONTEURS

Al onze servicemonteurs leiden wij op in ons eigen opleidingscentrum - de KONE Academy - een samenwerking met ROC Tilburg. Daarnaast volgen onze monteurs regelmatig trainingen om het kennisniveau op peil te houden.

img_maintenance-hwsy-4

Wij houden u op de hoogte

Met KONE Online heeft u uw installatie-, onderhouds- en prestatiegegevens, van het verleden, heden en de toekomst, overal en altijd binnen handbereik.

De KONE Mobile app stuurt u updates met real-time informatie over de werkzaamheden van de monteur op locatie en biedt u de mogelijkheid om storingen te melden.

Waar heeft u behoefte aan?

“Mijn installatie moet betrouwbaar zijn en een lange levensduur hebben”

Wij maken een individueel onderhoudsplan dat aansluit bij uw situatie. Ook adviseren wij u over wanneer uw installatie toe is aan modernisering.

img_checkmark_545x100

“Als mijn installatie stuk gaat dan wil ik graag weten waarom”

Wij onderzoeken regelmatig waarom storingen ontstaan en gebruiken deze informatie om toekomstige problemen te voorkomen.

img_checkmark_545x100

“Bij storingen wil ik graag snel geholpen worden”

Onze storingsdienst is 7 dagen per week, 24 uur per dag beschikbaar.

img_checkmark_545x100

“Bij opsluiting verwacht ik snel iemand ter plaatse”

Wij hebben de hoogste dekkingsgraad in Nederland. Onze monteurs zijn gemiddeld binnen 36 minuten op locatie.

img_checkmark_545x100

“Als mijn installatie uitvalt wil ik deze zo snel mogelijk weer kunnen gebruiken”

De meeste storingen kunnen wij direct verhelpen. Mocht er een onderdeel besteld moeten worden dan wordt deze binnen 24 uur geleverd in de bus van de monteur.

img_checkmark_545x100

“Ik wil dat reparaties vakkundig en snel uitgevoerd worden”

Onze monteurs krijgen gemiddeld 50 uur training per jaar en zijn allemaal opgeleid in ons eigen MBO trainingscentrum - de KONE Academy.

img_checkmark_545x100

“Ik verwacht dat mijn installatie betrouwbaar is”

Door preventief onderhoud zijn onze installaties gemiddeld 99,9% van de tijd beschikbaar.

img_checkmark_545x100

“Mijn onderhoudspartner moet merkonafhankelijk onderhoud kunnen uitvoeren”

Onze monteurs zijn getraind in het onderhouden van diverse merken en type installaties. Ook hebben wij veel onderdelen van andere merken op voorraad.

img_checkmark_545x100

Stel uw vraag over onderhoud of vraag direct een vrijblijvend onderhoudsvoorstel aan.

Wij bellen u zo snel mogelijk terug!

Sample form






+31(0)







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Repairing or upgrading existing equipment|Installing new equipment in an existing building|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|Other



Wanneer u dit formulier verzendt, verzamelen wij uw persoonlijke gegevens. Raadpleeg onze Privacy Verklaring voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens.


Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken.

WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

Geen land gevonden

Naar landenwebsite