KONE Online, een kijkje in onze keuken voor onderhoudsklanten

Delen

KONE Online, een kijkje in onze keuken voor onderhoudsklanten

Recent lanceerden wij 24/7 Connected Services - onderhoud op basis van de nieuwste technologieën om de veiligheid en beschikbaarheid van de lift te vergroten. Maar dit is niet het enige waar wij digital inzetten om toegevoegde waarde te leveren voor onze klanten. Wij bieden namelijk meer online diensten waar onze klanten steeds vaker gebruik van maken.

KONE Online, een kijkje in onze keuken voor onderhoudsklanten

Gratis online klantenportal

Al onze klanten kunnen zich aanmelden voor - het recent geheel vernieuwde - KONE Online. In dit digitale platform vinden zij alle informatie over hun installatie(s) die wij onderhouden, bijvoorbeeld gegevens over de prestaties, onderhoudsbezoeken en facturen. Na de vernieuwing van KONE Online zien we een enorme toename aan gebruikers. Voor sommige klanten was het gebruik van het oude platform een hele uitdaging. De nieuwe variant is veel gebruiksvriendelijker, heeft een mooier design en bevat meer informatie dan z’n voorganger. En het platform blijft vernieuwen!

Daarnaast zien we ook een toename in het aantal gebruikers van de KONE Mobile app. In deze mobiele applicatie staan real-time gegevens over het onderhoudsproces van de lift, roltrap of deur Als een installatie stilstaat dan kunnen klanten dit eenvoudig via de app doorgeven.

Weten wanneer de monteur komt

Van klanten kregen wij regelmatig de vraag of wij van tevoren kunnen aangeven wanneer de monteur komt. Zeker bij een VvE is de bewoner die verantwoordelijk is voor de lift niet altijd thuis. Daarom bieden wij de mogelijkheid om vooraf een notificatie te krijgen wanneer de monteur komt. Al onze klanten kunnen zich hier gratis voor aanmelden.

De laatste populaire online dienst zijn de digitale werkbonnen. Deze versturen wij direct naar het e-mailadres van de klant. In deze werkbonnen staat informatie over het bezoek van de monteur, bijvoorbeeld hoe laat een storing is gemeld, wanneer de monteur ter plaatse was en welke werkzaamheden er zijn gedaan. We merken dat klanten deze mogelijkheid steeds meer op prijs stellen en het aantal aanmelding hiervoor groeit dan ook sterk.

De toekomst

Klanten willen zo goed mogelijk geïnformeerd worden en dat is natuurlijk niet meer dan logisch! Door de nieuwe digitale technologieën zijn zij altijd op de hoogte van de prestaties van hun installatie(s). En kunnen ze direct met ons in contact komen als dat nodig is. Daarnaast maken diensten als de 24/7 Connected Services het mogelijk om de veiligheid en betrouwbaarheid van de installatie te verbeteren. Met een 24/7 Connected Care contract verbinden wij uw lift met de cloud die continu gegevens uit uw lift analyseert. Wordt er een afwijking gedetecteerd? Dan gaat er automatisch een signaal naar de monteur. Hierdoor kunnen we technische storingen al verhelpen voordat ze ontstaan!

Bent u KONE klant, maar maakt u nog geen gebruik van KONE Online? Meld u dan hier aan!

KONE Online, een kijkje in onze keuken voor onderhoudsklanten

Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken.