Wat doet KONE met feedback van klanten

Wat doet KONE met feedback van klanten

Wat doet KONE met feedback van klanten

Elk jaar houden wij traditiegetrouw een klanttevredenheidsonderzoek. Deze vindt meestal plaats aan het begin van elk kalenderjaar. Tijdens dat onderzoek vragen wij klanten om ons een cijfer te geven en hun ervaring te delen. De feedback die wij hieruit krijgen nemen wij erg serieus, we passen er zelfs onze dienstverlening op aan!

Wat doet KONE met de feedback uit het klanttevredenheidsonderzoek?

Uit het klanttevredenheidsonderzoek komt een cijfer. Een positief cijfer betekent blije klanten, dus dat is altijd ons streven. Ook dit jaar was dit cijfer positief en daar zijn wij erg trots op.

Met de feedback die wij ontvangen gaan wij actief aan de slag. Zo hebben wij een aantal jaar geleden onze klantenservice uitgebreid nadat klanten onttevreden waren over onze bereikbaarheid. Dit team zit op werkdagen voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. In geval van nood kunt u ons zelfs 24 uur per dag bereiken.

Waarom is het klanttevredenheidsonderzoek belangrijk?

Als KONE streven wij naar duurzame relaties met klanten. Luisteren is daar een belangrijk onderdeel van. Door te luisteren kunnen wij onze dienstverlening verbeteren zodat deze beter aansluit bij uw wensen. Daarin maken wij geen onderscheid in de grootte van de klant. Elke klant is voor ons waardevol en mag gehoord worden. Bent u tevreden over onze dienstverlening? Deel dan uw ervaring met anderen op Trustpilot.

Waar kunnen klanten terecht met hun feedback?

We kunnen helaas niet alle klanten benaderen voor ons klanttevredenheidonderzoek. Toch zijn we altijd benieuwd naar uw feedback. Kunnen wij u ergens bij helpen? Laat dan via onderstaand formulier een bericht achter. We nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op!

Wat doet KONE met feedback van klanten

Sample form






+31(0)







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Repairing or upgrading existing equipment|Installing new equipment in an existing building|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|Other



Wanneer u dit formulier verzendt, verzamelen wij uw persoonlijke gegevens. Raadpleeg onze Privacy Verklaring voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens.


Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken.