WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Naar landenwebsite

Back to top

FLEXIBELE ONDERHOUDSCONTRACTEN AANGEPAST AAN UW BEHOEFTE

Met het vernieuwde KONE Care kiest u zelf de opties die u nodig vindt. Hoe lang mag de lift stil staan? Moeten reparaties onderdeel zijn van het contract? U kunt het zelf naar uw wens samenstellen!

SERVICE ZOALS U HET WILT

Uit ons flexibele aanbod kunt u zelf de opties selecteren die u belangrijk vindt. Natuurlijk helpen wij u graag hierbij.

img_1_Project_planning-01-535x365.jpg

EEN COMPLEET NIEUW SERVICE NIVEAU

We beginnen met het in kaart brengen van uw installatie, uw wensen en die van de eindgebruikers. We zorgen dat uw installatie optimaal blijft presteren.

img_1_A_tailored_maintenance_plan-01-535x365.jpg

U BENT ALTIJD OP DE HOOGTE MET DIGITALE TOOLS

Met onze digitale tools bent u en uw team altijd op de hoogte van de status van uw installatie(s) en het onderhoud. De KONE Mobile app is voor al onze klanten beschikbaar.

img_3_Stay_up_to_date_all_times-01-535x365.jpg

Bent u klaar voor de toekomst van lift onderhoud?

De voordelen van KONE 24/7 Connected Services

INTELLIGENT

Gebruikmakend van de laatste technologiën, kunnen liften "praten" met de cloud. Hierdoor zijn monteurs altijd op de hoogte van de status. Het resultaat? Minder storingen, snellere reparaties en meer zekerheid.

img_kone-connected-services-constant-eye-on-the-critical-parameters_535x365

VEILIG

Liften werken 24/7, net als wij. Als er een probleem ontstaat, vertelt gedetailleerde informatie ons wat het probleem veroorzaakt en hoe urgent het is. Door 24/7 te monitoren, kunnen wij snel reageren als een storing dreigt te ontstaan.

img_2_Professional_service_whenever_you_need_it_B-01-535x365.jpg

TRANSPARANT

Als kritieke problemen worden gedetecteerd en een monteur op de hoogte wordt gebracht, dan hoort u dat direct. Wanneer u altijd op de hoogte bent, kunt u eenvoudiger plannen en budget reserveren voor de toekomst.

img_4_Instant_online_access_to_your_maintenance_data-02-535x365.jpg

Hoe werken de Connected Services?

KONE Care 24/7 Connected Services houden u altijd op de hoogte over de status van uw lift.

CONSTANT MONITOREN VAN BELANGRIJKE PARAMETERS

img_kone-connected-services-constant-eye-on-the-critical-parameters_535x365

Onderdelen, geïnstalleerd in uw lift, verzamelen informatie over de lift zoals prestaties, gebruik en mogelijke storingen. De installatie zendt alle informatie real-time naar de KONE Cloud, waar de analyse plaatsvindt.

GEAVANCEERDE TECHNOLOGIE DETECTEERT STORINGEN VOORDAT ZE ONTSTAAN

img_connected-services-advanced-technology-detects-faults-in-advance_535x365

Alle data uit de lift wordt verwerkt door een geavanceerd analyse systeem. Als het systeem detecteert dat onderhoud nodig is, wordt direct een monteur opgeroepen of de (technische) klantenservice gecontacteerd, afhankelijk van hoe kritiek het probleem is.

ALTIJD VOLLEDIGE TRANSPARANTIE

img_kone-connected-services-full-transparency_535x365

Wij sturen u updates en melden alle acties die wij doen. Wanneer u volledig op de hoogte bent, kunt u makkelijker plannen en budget vrij maken voor de toekomst.

img_listen-to-machines-talk_680x383

KONE liften communiceren met de cloud!

Dankzij de 24/7 Connected Services kunnen liften "praten"