Back to top

Het nieuwe tijdperk van onderhoud is aangebroken

KONE lanceert revolutionair lift onderhoud met het nieuwe KONE Care diensten aanbod en de intelligente 24/7 Connected Services. De toekomst van onderhoud is hier - bekijk de video!

FLEXIBELE ONDERHOUDSCONTRACTEN AANGEPAST AAN UW BEHOEFTE

Met het vernieuwde KONE Care kiest u zelf de opties die u nodig vindt. Hoe lang mag de lift stil staan? Moeten reparaties onderdeel zijn van het contract? U kunt het zelf naar uw wens samenstellen!

SERVICE DIE AANSLUIT BIJ UW BEHOEFTE

Uit ons flexibele aanbod kunt u zelf de opties selecteren die u belangrijk vindt. Natuurlijk helpen wij u graag hierbij.

EEN COMPLEET NIEUW SERVICE NIVEAU

We beginnen met het in kaart brengen van uw installatie, uw wensen en die van de eindgebruikers. We zorgen dat uw installatie optimaal blijft presteren.

U BENT ALTIJD OP DE HOOGTE MET DIGITALE TOOLS

Met onze digitale tools bent u en uw team altijd op de hoogte van de status van uw installatie(s) en het onderhoud. De KONE Mobile app is voor al onze klanten beschikbaar.

Bent u klaar voor de toekomst van lift onderhoud?

Intelligente diensten voor liften en roltrappen zijn gearriveerd

Met onze nieuwe intelligente 24/7 Connected Services kunnen we nu beter voorspellen, onderhouden en actie ondernemen bij storingen. Voor u betekent dit een verbeterde veiligheid, volledige transparantie en betere gemoedsrust, want mocht er iets gebeuren, dan zijn wij al op de hoogte.

De voordelen van KONE 24/7 Connected Services

INTELLIGENT

Gebruikmakend van de laatste technologiën, kunnen liften "praten" met de cloud. Hierdoor zijn monteurs altijd op de hoogte van de status. Het resultaat? Minder storingen, snellere reparaties en meer zekerheid.

VEILIG

Liften werken 24/7, net als wij. Als er een probleem ontstaat, vertelt gedetailleerde informatie ons wat het probleem veroorzaakt en hoe urgent het is. Door 24/7 te monitoren, kunnen wij snel reageren als een storing dreigt te ontstaan.

TRANSPARANT

Als kritieke problemen worden gedetecteerd en een monteur op de hoogte wordt gebracht, dan hoort u dat direct. Wanneer u altijd op de hoogte bent, kunt u eenvoudiger plannen en budget reserveren voor de toekomst.

Hoe werken de Connected Services?

KONE Care 24/7 Connected Services houden u altijd op de hoogte over de status van uw lift.

CONSTANT MONITOREN VAN BELANGRIJKE PARAMETERS

Onderdelen, geïnstalleerd in uw lift, verzamelen informatie over de lift zoals prestaties, gebruik en mogelijke storingen. De installatie zendt alle informatie real-time naar de KONE Cloud, waar de analyse plaatsvindt.

GEAVANCEERDE TECHNOLOGIE DETECTEERT STORINGEN VOORDAT ZE ONTSTAAN

Alle data uit de lift wordt verwerkt door een geavanceerd analyse systeem. Als het systeem detecteert dat onderhoud nodig is, wordt direct een monteur opgeroepen of de (technische) klantenservice gecontacteerd, afhankelijk van hoe kritiek het probleem is.

ALTIJD VOLLEDIGE TRANSPARANTIE

Wij sturen u updates en melden alle acties die wij doen. Wanneer u volledig op de hoogte bent, kunt u makkelijker plannen en budget vrij maken voor de toekomst.

KONE liften communiceren met de cloud!

Dankzij de 24/7 Connected Services kunnen liften "praten"

Luister mee