U bent toch ook uniek?

Een onderhoudscontract moet voldoen aan uw wensen

U weet precies wat goed voor u is!

U zit niet te wachten op opties die u niet gebruikt

Leuk al die extra opties, maar u wilt dat uw lift het doet!

Een storing moet opgelost zijn voordat deze ontstaat

U zit niet te wachten op gedoe!

FLEXIBELE ONDERHOUDSCONTRACTEN AANGEPAST AAN UW BEHOEFTE

SERVICE DIE AANSLUIT BIJ UW BEHOEFTE

Uit ons flexibele aanbod kunt u zelf de opties selecteren die u belangrijk vindt. Natuurlijk helpen wij u graag hierbij.

img_1_Project_planning-01-535x365.jpg

EEN COMPLEET NIEUW SERVICE NIVEAU

We beginnen met het in kaart brengen van uw installatie, uw wensen en die van de eindgebruikers. We zorgen dat uw installatie optimaal blijft presteren.

img_1_A_tailored_maintenance_plan-01-535x365.jpg

U BENT ALTIJD OP DE HOOGTE MET DIGITALE TOOLS

Met onze digitale tools bent u en uw team altijd op de hoogte van de status van uw installatie(s) en het onderhoud. De KONE Mobile app is voor al onze klanten beschikbaar.

img_3_Stay_up_to_date_all_times-01-535x365.jpg

Meer weten over het vernieuwde KONE Care?

Waar kunt u zoal uit kiezen?

  • KONE preventief onderhoud
    Door goede monitoring en regelmatig onderhoud van uw installatie helpt KONE preventief onderhoud om problemen te voorkomen voordat ze ontstaan. Wij onderhouden uw installatie op basis van een onderhoudsplan die gebaseerd is op de leeftijd en het gebruik. Dit plan zorgt dat alle individuele componenten en systemen op het juiste moment onderhoud krijgen, ook als de regelgeving wijzigt.
    KONE klantenservice
    We zijn 24/7 bereikbaar
    KONE Voice Link: Telefoonlijn in de lift
    KONE Voice Link verbindt de passagiers met onze klantenservice in geval van nood. Wij kunnen traceren waar de oproep vandaan komt, snel een monteur sturen, en zelfs nooddiensten bellen indien nodig.
    Hulp bij audits en inspecties
    Wij besparen u tijd en geld door het coördineren en managen van verplichte inspecties uitgevoerd door externe partijen. U kunt uit drie opties kiezen die passen bij uw situatie.
  • Kosten dekking
    U kunt het aantal storingbezoeken en de dekking voor reparatiekosten meenemen in uw contract.
  • Responstijd
    Bepaal hoe snel u de monteur ter plaatse wilt hebben
    Opsluitingsservice
    Als iemand opgesloten is in een lift, raak dan niet in paniek. Bij een opsluiting zijn we gemiddeld binnen 36 minuten ter plaatse.
    Gegarandeerde beschikbaarheid
    Afhankelijk van uw keuze kunnen wij een bepaalde beschikbaarheid van uw lift garanderen.
  • KONE Care Online
    U heeft toegang tot prestatie-, onderhouds-, storings-, en reparatieinformatie van uw installatie. Dit vereenvoudigt planning en budgettering.
    KONE Mobile
    Onze KONE Mobile app houdt u altijd en overal op de hoogte. U ontvangt notificaties op uw smartphone over de status van uw installatie, onderhoudsschema's en de voortgang van reparaties. Ook kunt u direct een storing melden via de app.
Foto Connected services Monteur

Lift onderhoud door KONE

  • Grootste landelijke dekking, altijd een monteur bij u in de buurt!
  • Wij onderhouden de meeste liften in Nederland en wereldwijd meer dan 1 miljoen.
  • Bij een opsluiting zijn we gemiddeld binnen 36 minuten ter plaatse.
  • Alleen bij ons kunt u zelf het onderhoudscontract samen stellen naar uw wens!
Voorpagina VvE Whitepaper

Offerte Onderhoudscontract

Afgestemd op uw wensen, budget en installatie. Geheel vrijblijvend.

Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken.

WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

Geen land gevonden

Naar landenwebsite