Wat doen wij zoal
Bij kleinere partijen, waaronder VvE’s, doen wij het onderhoud aan hun installaties. Vaak betreft dit maar één lift of automatische deur. Naast het onderhoud lossen wij de storingen op, voeren wij reparaties uit, of bevrijden we mensen die opgesloten zitten in de lift.
Onze monteurs (400 in totaal) hebben elk een eigen regio. Hierdoor heeft u vrijwel altijd hetzelfde aanspreekpunt. En er is altijd een monteur bij u in de buurt. Een geruststellende gedachte mocht u of één van de andere bewoners ooit opgesloten zitten in de lift.
Naast onderhoud, moderniseren wij ook veel liften bij kleine partijen/VvE’s. Modernisering verbetert de veiligheid en prestaties, en verlengt de levensduur. Meestal vervangen wij grotere componenten, zoals de besturing of de deuren. Of de lift wordt geheel vervangen. Hierbij proberen wij natuurlijk altijd de overlast voor de gebruikers tot een minimum te beperken.
Lift onderhoud op maat
Nieuw zijn onze onderhoudscontracten op maat. Hierbij kunt u zelf het contract naar uw wens en budget samen laten stellen. Door alleen de opties te kiezen die voor u en uw installatie(s) belangrijk zijn.
Niet meer dan logisch, toch? Maar wist u dat wij de enige partij zijn die deze optie biedt? Normaal gesproken kunt u bij een onderhoudspartij uit 3 pakketten kiezen. Dit zijn standaard contracten die op veel situaties en installaties van toepassing zijn.
Voor veel kleinere partijen zijn deze contracten meestal te uitgebreid. U wilt dat uw lift het doet, veilig is en dat u zoveel mogelijk ontzorgd wordt. Met de nieuwe contracten kunt u uit tientallen verschillende opties kiezen. Zo stelt u deze geheel naar uw wens samen. Natuurlijk helpt onze adviseur u daarbij.
En als we geen KONE installatie hebben?
Dat is geen enkel probleem. We onderhouden elk type/merk lift en hebben ook veel van deze “vreemde” onderdelen op voorraad. Met name bij VvE’s en kleinere partijen hebben wij veel liften van een ander merk in onderhoud. Bent u benieuwd of we ook uw lift kunnen onderhouden? Neem dan contact met ons op.
Wat kunt u als VvE van ons verwachten?
Bij KONE staat u als klant centraal. Dat betekent dat wij u zoveel mogelijk zullen ontzorgen. Bij vragen kunt u altijd bij ons terecht. Online kunt u met KONE Online en KONE Mobile 24/7 de status van uw installatie(s) en de geplande bezoeken bekijken. En hebben wij niet aan uw verwachting voldaan? Dan lossen we dit altijd samen met u op. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent.