Berichtgeving omtrent Coronavirus Covid-19

Afbeelding

Binnen KONE is de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en klanten topprioriteit. KONE Nederland houdt de berichtgeving over het Coronavirus (Covid-19) - te vinden op de website van het RIVM en op de website van International SOS - nauwlettend in de gaten. Wij volgen het beleid van de overheid, aanvullende informatie en maatregelen worden via interne kanalen gecommuniceerd met al onze medewerkers.

Bescherming klanten en medewerkers

• Regelmatig handen wassen met water en zeep
• Hoesten en niezen in de binnenkant van de elleboog
• Gebruik papieren zakdoekjes
• Geen handen schudden
• Minimaal 1,5 meter afstand van een ander
• We houden ons strikt aan eventuele aanvullende maatregelen die gelden bij onze klanten
• Mondkapjes worden preventief gedragen
• Medewerkers die terugkomen uit de door RIVM aangegeven risicogebieden werken minimaal 14 dagen thuis en komen niet bij klanten en/of installaties
• Onze kantoormedewerkers werken vanuit huis en blijven bereikbaar

Onze dienstverlening

De met onze klanten afgesproken planning, met betrekking tot de uitvoering van een project, is onderhevig aan mogelijke aanpassingen als gevolg van de verspreiding van het Corona-virus. Dit kan komen door verminderde beschikbaarheid van personeel, beperkte transport en leveringsmogelijkheden, en restricties van overheden om verspreiding van het virus tegen te gaan. KONE doet er vanzelfsprekend alles aan om de werkzaamheden volgens planning en afspraak af te ronden.

Leveringen

Onze voorraad van producten in magazijnen en distributiecentra bevindt zich op een goed niveau. We benutten onze wereldwijde leveringsketen om de uitdagingen en beperkingen in bepaalde landen aan te pakken.

Bereikbaarheid

We staan voor u klaar en blijven bereikbaar. Mocht u op zoek zijn naar de juiste contactpersoon verwijzen we u graag door naar deze handige tool.

Ons kantoorpersoneel werkt vanuit huis, de medewerkers in het veld zullen hun activiteiten volgens planning op locatie uitvoeren. Het beroep van servicemonteur valt onder de vitale beroepen, wij zullen er alles aan doen om uw installaties in bedrijf te houden. Mocht u toch een onderhoudsafspraak willen afzeggen dan respecteren we dat. Echter, willen we benadrukken dat onze medewerkers zich strikt aan de geldende richtlijnen houden en hierdoor hun werkzaamheden veilig kunnen uitvoeren.

Wilt u een storing melden?

Storingen kunt u op de gebruikelijke wijze melden door te bellen naar: 0900 - 22 55 566 of meld uw storing online.

Vragen?

Heeft u vragen over dit onderwerp? Dan vragen wij u contact met ons op te nemen via ons contactformulier.

Meedenken in moeilijke tijden

Bij KONE willen wij ons steentje bijdragen in deze bijzondere omstandigheden. Daarom doneren wij het fruit dat normaal voor onze kantoren bedoeld is aan de kanjers in de zorg.

Ook denken wij mee met klanten waarbij de lift in deze tijden essentieel is, door 24/7 Connected Services aan te bieden op plekken waar op afstand monitoren een uitkomst kan zijn.

Liften zijn, per definitie, afgesloten ruimtes waar willekeurige mensen bij elkaar staan. Een aantal belangrijke tips om ervoor te zorgen dat er veilig gebruik kan worden gemaakt van liften, zelfs in moeilijke tijden zoals nu. Door de tips te volgen, kan iedereen een steentje bijdragen om het gebruik van een lift veiliger te maken, voor zichzelf en voor een ander. Bekijk de tips in dit artikel.

KONE en Corona

Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken.