Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteVoor toekomstige generaties
Door gebruik te maken van onderhouds- en reparatiemogelijkheden op afstand, vermindert KONE Remote Service de noodzaak voor interventies op locatie aanzienlijk. Waardoor de uitstoot door reisbewegingen wordt beperkt.
Respect voor uw tijd
KONE Remote Service minimaliseert verstoringen en zorgt ervoor dat gebouweigenaren en -beheerders zich kunnen richten op belangrijkere taken. Het systeem identificeert potentiële problemen proactief voordat ze escaleren, wat zorgt voor een zorgeloze ervaring.
Verbeterde beschikbaarheid
Dankzij 55% minder storingsmeldingen en de capaciteit om binnen één minuut op afstand hulp te bieden, garandeert de Remote Service een continue werking van liften en verhoogt het comfort en de veiligheid voor gebruikers.
Geeft u de zekerheid
KONE’s toewijding aan het leveren van de beste service voor liften blijkt uit de regelmatige software-updates. Deze updates worden uitgevoerd tijdens daluren om verstoringen tot een minimum te beperken en bevatten de nieuwste functies en verbeteringen op het gebied van cybersecurity. Zo wordt optimale prestatie en veiligheid gegarandeerd. Ons team van experts kan op afstand acties uitvoeren om problemen snel te analyseren en op te lossen. Dankzij remote monitoring en het valideren van de status van apparatuur, in combinatie met regelmatige prestatietesten, kunnen we direct reageren op eventuele afwijkingen die worden gedetecteerd. KONE Remote Service omvat een reeks functionaliteiten die zijn ontworpen om de prestaties van liften te behouden en te verbeteren.
Remote Service update: zorgt ervoor dat de lift is uitgerust met de nieuwste functies en beveiligingsupdates, die veilig worden uitgevoerd wanneer de lift niet in gebruik is.
Remote test: spoort kleine afwijkingen op en valideert de prestaties van de apparatuur zonder de normale werking te onderbreken.
Remote car call: biedt realtime validatie van de operationele status van de lift, wat sneller probleemoplossen mogelijk maakt.
Remote restart: maakt directe oplossing van bepaalde storingen mogelijk en kan worden ingezet voor hulpacties op afstand, wat de stilstandtijd aanzienlijk vermindert.
Veiligheid gegarandeerd
Alle handelingen op afstand die door KONE worden uitgevoerd, zijn zorgvuldig getest en gevalideerd om te garanderen dat ze geen veiligheidsvoorzieningen omzeilen. Deze handelingen zijn goedgekeurd door lokale autoriteiten en worden uitgevoerd door getrainde KONE-experts, waarmee de hoogste normen op het gebied van veiligheid en naleving worden gewaarborgd.
Hoewel veel problemen op afstand kunnen worden opgelost, staan KONE-experts altijd klaar om ter plaatse ondersteuning te bieden wanneer dat nodig is. Deze hybride aanpak zorgt ervoor dat alle onderhoudsbehoeften snel en efficiënt worden afgehandeld.
Ontdek hoe KONE Remote Service het liftonderhoud in uw gebouw kan transformeren. Zet vandaag nog de stap naar de toekomst van liftonderhoud.