Hoe beoordeel je een contract voor liftonderhoud?

Hoe beoordeel je een contract voor liftonderhoud?

Is jullie lift onderhoudscontract aan verlenging toe? En vragen jullie je af of deze nog wel aansluit bij jullie wensen? Het kan natuurlijk ook zijn dat jullie op dit moment ontevreden zijn over de huidige aanbieder en benieuwd zijn naar de mogelijkheden bij andere partijen. Dit zijn de zaken waarop jullie een onderhoudscontract kunnen beoordelen.

Sluit deze goed aan bij jullie wensen

Het klinkt vanzelfsprekend maar dat is het niet. De meeste lift onderhoudsbedrijven bieden 3 typen contracten aan: basis, standaard en uitgebreid. In de basis variant zit vaak enkel het onderhoud, soms uitgebreid met wat extra’s. Voor VvE’s is dit contract vaak niet afdoende en zij hebben behoefte aan meer dekking. Meestal kiezen zij dan voor de standaard variant. Die meestal juist weer teveel opties bevat. Als enige in de markt bieden wij een lift onderhoudscontract op maat. Dat betekent dat u deze zelf samenstelt door bepaalde opties wel of juist niet te kiezen. Geheel afgestemd op uw wensen.

Meer dan alleen het lift onderhoudscontract

Naast de contracten is het natuurlijk ook belangrijk dat u kunt vertrouwen op het lift onderhoudsbedrijf. Er zijn een aantal vragen die u kunt stellen voordat u de uiteindelijke keuze maakt. Eén daarvan is hoeveel kennis en ervaring zij hebben en of zij elk merk en type lift kunnen onderhouden. Onze monteurs volgen meer dan 50 uur training per jaar en oefenen hierbij op diverse merken en typen liften. Ze worden getraind in onze eigen KONE Academy waar zij een officieel erkend MBO diploma kunnen halen.

Een andere vraag die u kunt stellen is hoe snel de monteur ter plaatse is in geval van storing of opsluiting. U kunt dit zelfs vast laten leggen in uw contract als u deze zelf samenstelt. Hoe snel een monteur ter plaatse is, is afhankelijk van hoeveel er in uw regio werkzaam zijn.

Een onderhoudscontract bij KONE

Na feedback van onze klanten hebben wij de onderhoudscontracten voor liften compleet vernieuwd. Zoals hierboven gezegd kunt u deze nu geheel naar eigen wens samenstellen. Wij zijn de enige partij in de markt die dit aanbiedt. Als u bij ons een voorstel opvraagt bespreken we samen met u uw wensen – en die van de VvE natuurlijk – en adviseren wij u welke opties er het beste bij passen. Zo heeft u altijd een lift onderhoudscontract dat bij u past.

Daarnaast kunt u als KONE klant gebruik maken van KONE Online. Een online platform waarin alle gegevens over uw installatie staan. Van onderhoud tot facturen. Zo bent u altijd en overal op de hoogte van de status van uw lift. Ook hebben wij een gratis app waarmee u direct storingen kunt melden mocht dat nodig zijn.

Een groot deel van ons klantenbestand bestaat uit kleinere partijen en VvE’s. Met diverse merken en typen liften. We helpen u graag. Wilt u ook een vrijblijvend voorstel ontvangen? Als u onderstaand formulier invult nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Heeft u nog geen 24/7 Connect? Neem dan contact met ons op

Sample form






+31(0)







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Repairing or upgrading existing equipment|Installing new equipment in an existing building|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|Other



Wanneer u dit formulier verzendt, verzamelen wij uw persoonlijke gegevens. Raadpleeg onze Privacy Verklaring voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens.


Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken.