Elk jaar houden wij traditiegetrouw een klanttevredenheidsonderzoek. Dit onderzoek vindt meestal plaats in het 2e kwartaal van het jaar.
Tijdens het onderzoek vragen wij klanten om ons een cijfer te geven en hun ervaring te delen. De feedback die wij hieruit krijgen nemen wij erg serieus, we passen er zelfs onze dienstverlening op aan!
Wat doet KONE met de feedback uit het klanttevredenheidsonderzoek?
Met de feedback die wij ontvangen gaan wij actief aan de slag. Zo hebben wij een aantal jaar geleden onze klantenservice uitgebreid nadat klanten ontevreden waren over onze bereikbaarheid.
Dit team zit op werkdagen voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. In geval van nood kunt u ons zelfs 24 uur per dag bereiken.
Waarom is het klanttevredenheidsonderzoek belangrijk?
Als KONE streven wij naar duurzame relaties met klanten. Luisteren is daar een belangrijk onderdeel van. Door te luisteren kunnen wij onze dienstverlening verbeteren zodat deze beter aansluit bij uw wensen.
Daarin maken wij geen onderscheid in de grootte van de klant. Elke klant is voor ons waardevol en mag gehoord worden. Bent u tevreden over onze dienstverlening? Deel dan uw ervaring met anderen op Trustpilot.
Waar kunnen klanten terecht met hun feedback?
We kunnen helaas niet alle klanten benaderen voor ons klanttevredenheidonderzoek. Toch zijn we altijd benieuwd naar uw feedback. Kunnen wij u ergens bij helpen?
Laat dan via onderstaand formulier een bericht achter. We nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op!