Back to top

KONE Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op uw vraag of neem contact met ons op.

Algemene vragen

  • U kunt ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 telefonisch bereiken op: 070 3171000, uw vraag stellen via het contactformulier of e-mailen naar nederland@kone.com.
    Storingen kunt u 24 uur per dag melden door te bellen naar: 0900 - 22 55 566 (gebruikelijke belkosten)

  • Post kunt u sturen naar:
    Postbus 24005
    2490 AA Den Haag

  • We hebben in Nederland 2 kantoren. Eén in Den Haag, dit is tevens ons hoofdkantoor waar ook de KONE Academy gevestigd is. Het andere kantoor bevindt zich in het Oosten van het land, in Veenendaal. Als u een bezoek aan ons wilt brengen of graag een specifieke collega wilt spreken raden wij u aan om eerst telefonisch contact met ons op te nemen.

    Op deze pagina vindt u de adressen van onze kantoren.

  • De WKA- en bankgegevens vindt u onderaan deze pagina.

  • Om de sleutels of andere persoonlijke items die in de liftschacht gevallen zijn eruit te halen zijn er twee mogelijkheden. De monteur kan deze tijdens het reguliere onderhoud uit de schacht halen of de monteur kan hier - tegen vergoeding - voor langs komen. Voor dat laatste kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 0900 - 22 55 566 (gebruikelijke belkosten) of via dit formulier.

KONE Online, KONE Mobile en Digitale werkbonnen

    • KONE Online is een online platform waar u gedetailleerde informatie over (reeds uitgevoerde) onderhoudswerkzaamheden, reparaties, storingen en facturatie vindt.
    • KONE Mobile is de app versie van KONE online, hiermee heeft u alle informatie altijd bij de hand.
    • Tenslotte kunt u de werkbonnen digitaal in uw mailbox ontvangen

    Meer over bovenstaande gratis diensten vindt u hier.

  • Via deze pagina kunt u zich aanmelden voor onze gratis digitale diensten.

  • Als u uw inloggevens kwijt bent kunt u deze hier opnieuw aanvragen. Lukt dit niet of heeft u hulp nodig neem dan contact met ons op via dit formulier.

Contactgegevens

  • De contactpersoon en adresgegevens kunt u wijzigen via dit formulier.

  • Als KONE klant ontvangt u automatisch de nieuwsbrief als uw e-mailadres bij ons bekend is. U kunt zich onderaan elke nieuwsbrief afmelden.

Facturen

  • Voor factuurvragen kunt u contact met ons opnemen via dit formulier.

Feedback, complimenten en klachten

  • Om uw feedback, complimenten of klachten met ons te delen kunt u gebruik maken van dit formulier.

  • Alle klachten worden door ons geregistreerd. Binnen één werkdag ontvangt u een bevestiging dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen contact met u op te nemen.

Onderhoud

  • In KONE Online kunt u deze informatie terug vinden. Dit is een gratis dienst voor alle KONE onderhoudsklanten. Heeft u nog geen KONE online? Meld u dan hier

    aan.

  • Dat is mogelijk, u kunt zich via dit formulier daarvoor aanmelden.

  • Wat vervelend dat u de monteur niet heeft gesproken. Wanneer er een contactpersoon op locatie aanwezig is melden onze monteurs zich in principe altijd aan en af. In KONE Online vindt u meer informatie over het onderhoud aan uw installatie. Heeft u nog geen toegang tot KONE online of wilt u meer informatie over het onderhoud, neem dan contact met ons op.

  • Wat jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Op deze pagina vindt u meer informatie over het opzeggen van uw contract.

Storingen en reparaties

  • Er zijn diverse manieren waarop u een storing kunt melden

    • Telefonisch via 0900-22 55 566 (gebruikelijke belkosten)
    • Via dit contactformulier
    • Via KONE Online of de KONE Mobile App
  • Bij een opsluiting zijn wij maximaal binnen 1 uur ter plaatse. Voor storingen is dit maximaal 2 uur of de responstijd zoals afgesproken in het contract.

  • Wat vervelend dat u geen gebruik kunt maken van uw installatie. Er kunnen diverse redenen zijn waarom deze nog niet gerepareerd, waaronder:

    • De offerte voor de reparatie is nog in behandeling op ons kantoor
    • We hebben nog geen akkoord mogen ontvangen op de door ons verstuurde offerte
    • De onderdelen zijn besteld en hebben een langere levertijd

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Neem dan telefonisch contact met ons op via 070 - 317 1000 of vul onderstaand contactformulier in.