WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Naar landenwebsite

Back to top

Liftreparaties

Wanneer uw lift niet beschikbaar is, wilt u natuurlijk dat dit zo snel mogelijk verholpen wordt. Vaak is in zo'n geval een reparatie noodzakelijk. De meest voorkomende onderdelen zal de monteur bij zich hebben, maar het kan helaas ook voorkomen dat een onderdeel niet op voorraad is en dus besteld moet worden.

Wanneer het defecte onderdeel direct impact heeft op de veiligheid van de gebruikers mag de lift helaas tijdelijk niet meer gebruikt worden. Dit kan soms tot vervelende situaties leiden. Daarom zullen de meeste bedrijven uw lift preventief onderhouden. Dat wil zeggen dat door tijdig een onderdeel te vervangen kunnen storingen - en de daarop volgende stilstand van de lift - voorkomen worden.

Bij preventief onderhoud speelt de kennis en de ervaring van de monteur een grote rol. Deze behoort uw installatie(s) te kennen en kan een goede inschatting maken wanneer een onderdeel binnenkort aan vervanging toe is. Voor de meeste onderdelen geldt een verwachte levensduur, maar onder andere het gebruik van de lift heeft hier een grote impact op. Immers, bij een auto die veel kilometers maakt zullen bepaalde onderdelen sneller vervangen moeten worden, dat is bij een lift niet anders.

OFFERTE ONDERHOUDSCONTRACT

Afgestemd op uw wensen, budget en installatie. Geheel vrijblijvend.

KONE Reparatie Service

Met de KONE Reparatie Service zorgen wij dat onderdelen gerepareerd worden voordat ze defect raken. We verspellen de service behoefte van uw lift door deze continu te monitoren.

We geven u informatie over aankomende onderhoudsbehoeften, dit voorkomt ongeplande reparatiekosten en beperkt buiten-dienstdagen van uw installatie(s).

Wanneer er een afwijking wordt gedetecteerd zal deze eerst naar onze klantenservice worden gestuurd ter controle. Vervolgens ontvangt de monteur deze melding en controleert hij het mogelijk defecte onderdeel.

Als deze daadwerkelijk aan vervanging toe is zult u hier een offerte voor ontvangen en zullen we deze na uw goedkeuring repareren.

Meer over de KONE Reparatie Service en Pakketten

Bekijk hieronder de video's

Veel gestelde vragen over liftreparaties

  • Voor uw veiligheid raden wij dit af. Heeft u een storing aan de lift, dan kunt u bellen naar 0900 - 22 55 566 (gebruikelijk tarief). De monteur zal dan binnen de afgesproken responstijd ter plaatse zijn om deze te verhelpen.

  • Als de storing bij ons is gemeld en de monteur bij u langsgeweest is om de oorzaak van de storing te bepalen kunnen er diverse factoren zijn waarom deze nog niet is gerepareerd. Bijvoorbeeld dat het onderdeel niet op voorraad is en op dit moment besteld wordt, dat de offerte voor de reparatie nog door ons kantoor moet worden opgesteld of dat de eindverantwoordelijke voor uw lift de offerte nog goed moet keuren.

  • Ja, er zijn dan wel bijkomende kosten. Neem hiervoor contact met ons op via: 0900 - 22 55 566 (gebruikelijk tarief).