In 2017 hebben wij zelfs onze wereldwijde strategie aangepast, deze heet nu Winnen met Klanten. Grofweg betekent dit dat iedereen binnen ons bedrijf zijn of haar uiterste best zal doen om u de beste mogelijke klantbeleving te geven. Van monteur tot kantoor, we zorgen ervoor dat u tevreden bent. Hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan? Dan horen we dat natuurlijk graag en zullen we er alles aan doen om dit recht te zetten.
Ook hebben wij een aantal voordelen waar u als KONE klant gebruik van kunt maken.
Gratis diensten

- Digitale werkbonnen
Ontvang de werkbonnen digitaal bij keuringen, storingen, reparaties en onderhoud. Op deze werkbonnen vindt u informatie over het bezoek van de monteur - denk hierbij aan wanneer de storing is gemeld, wat er is geconstateerd en welke werkzaamheden er zijn uitgevoerd. - Notificatie voordat de monteur komt
Met deze optie ontvangt u een dag voordat de monteur komt een bericht. - KONE Online en KONE Mobile
Met KONE Online en KONE Mobile heeft u altijd inzicht in de prestaties van uw installatie(s). Ook kunt u de onderhoudshistorie inzien, facturen bekijken of een storing melden.
Klantenpanel
Een groot deel van ons klantenbestand bestaan uit VvE's. Een groep met speciale wensen en eisen die zeker een stem verdient binnen onze organisatie. Daarom zijn wij gestart met het klantenpanel. Deze bestaat uit diverse VvE's uit locaties verspreid over het gehele land. Met deze groep bespreken wij regelmatig nieuwe ontwikkelingen binnen het bedrijf, toetsen wij marketingmaterialen, maar nog belangrijker, wij luisteren naar wat zij te vertellen hebben. Met deze informatie kunnen wij onze dienstverlening verder aanpassen zodat deze goed aansluit bij de behoefte van VvE's.
Evenementen
Jaarlijks organiseren wij diverse evenementen voor onze klanten. Meestal nodigen wij u uit bij ons op kantoor voor een gezellige dag waarbij u kennis kunt maken met diverse collega's. Eén van de drukst bezochte evenementen is het kerstevent. Hierbij kunnen klanten onder het genot van een hapje en drankje samen met ons de feestdagen vieren. En zij krijgen een gratis kerstboom mee naar huis. Maar we organiseren nog veel meer!
Rondleiding op ons hoofdkantoor
Bent u benieuwd hoe wij werken? Of wilt u het gezicht zien achter de stem door de telefoon? Meld u dan aan voor de rondleiding. Elk kwartaal bieden wij klanten de mogelijkheid om ons hoofdkantoor en de KONE Academy - het opleidingscentrum voor onze monteurs - te bekijken en onder het genot van een hapje en een drankje kennis te maken met diverse KONE collega's.
Nieuwe ontwikkelingen
We zijn continu bezig om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Diverse klanten betrekken wij bij het ontwikkelen van de diensten en hebben de mogelijkheid om als eerste de nieuwigheden te testen. Dit heeft geleid tot een aantal nieuwe oplossingen en mogelijk, waaronder:
- Vernieuwde onderhoudscontracten voor liften (binnenkort ook voor automatische deuren)
Kon u in het verleden enkel kiezen uit 3 varianten bij het afsluiten van een onderhoudscontract, tegenwoordig kunt u deze geheel naar eigen wens samenstellen. - 24/7 Connected Services
Wat als uw lift zelf kon vertellen waar deze behoefte aan had? Het kan met de 24/7 Connected Services! - KONE Residential Flow
Deuren die automatisch voor uw open gaan en de lift die staat te wachten, zonder ook maar een knop of sleutel aan te raken? Dat is KONE Residential Flow.