Back to top

FLEXIBELE ONDERHOUDSCONTRACTEN AANGEPAST AAN UW BEHOEFTE

Met het vernieuwde KONE Care kiest u zelf de opties die u nodig vindt. Hoe lang mag de lift stil staan? Moeten reparaties onderdeel zijn van het contract? U kunt het zelf naar uw wens samenstellen!

SERVICE ZOALS U HET WILT

Uit ons flexibele aanbod kunt u zelf de opties selecteren die u belangrijk vindt. Natuurlijk helpen wij u graag hierbij.

EEN COMPLEET NIEUW SERVICE NIVEAU

We beginnen met het in kaart brengen van uw installatie, uw wensen en die van de eindgebruikers. We zorgen dat uw installatie optimaal blijft presteren.

U BENT ALTIJD OP DE HOOGTE MET DIGITALE TOOLS

Met onze digitale tools bent u en uw team altijd op de hoogte van de status van uw installatie(s) en het onderhoud. De KONE Mobile app is voor al onze klanten beschikbaar.

Meer weten over het vernieuwde KONE Care?

Waar kunt u zoal uit kiezen?

  • Wilt u gegarandeerd betere beschikbaarheid? Bij KONE kunt u kiezen voor bijv. 99,5% beschikbaarheid, waardoor de installatie 363 dagen per jaar in bedrijf is.

  • Wilt u storingsbezoeken opnemen in de kosten? Kies één of twee bezoeken of spreek een bedrag af, zodat er geen extra administratief werk meer bij komt kijken.

  • Spreek voor mogelijke reparaties een bedrag af en voorkom verrassingen achteraf.

  • Kies na hoeveel tijd onze monteur ter plaatse moet zijn na het melden van een storing.

  • Ontvang updates over onderhoudswerkzaamheden en meld storingen met de KONE Mobile-app, overal en altijd.

Heeft u een vraag of wilt u een offerte ontvangen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Bel mij terug formulier - onderhoud





Heeft u hulp nodig?