Back to top

Het nieuwe tijdperk van onderhoud is aangebroken

KONE lanceert revolutionair lift onderhoud met het nieuwe KONE Care diensten aanbod en de intelligente 24/7 Connected Services. De toekomst van onderhoud is hier - bekijk de video!

FLEXIBELE ONDERHOUDSCONTRACTEN AANGEPAST AAN UW BEHOEFTE

Met het vernieuwde KONE Care kiest u zelf de opties die u nodig vindt. Hoe lang mag de lift stil staan? Moeten reparaties onderdeel zijn van het contract? U kunt het zelf naar uw wens samenstellen!

SERVICE DIE AANSLUIT BIJ UW BEHOEFTE

Uit ons flexibele aanbod kunt u zelf de opties selecteren die u belangrijk vindt. Natuurlijk helpen wij u graag hierbij.

EEN COMPLEET NIEUW SERVICE NIVEAU

We beginnen met het in kaart brengen van uw installatie, uw wensen en die van de eindgebruikers. We zorgen dat uw installatie optimaal blijft presteren.

U BENT ALTIJD OP DE HOOGTE MET DIGITALE TOOLS

Met onze digitale tools bent u en uw team altijd op de hoogte van de status van uw installatie(s) en het onderhoud. De KONE Mobile app is voor al onze klanten beschikbaar.

Meer weten over het vernieuwde KONE Care?

Waar kunt u zoal uit kiezen?

  • KONE preventief onderhoud
    Door goede monitoring en regelmatig onderhoud van uw installatie helpt KONE preventief onderhoud om problemen te voorkomen voordat ze ontstaan. Wij onderhouden uw installatie op basis van een onderhoudsplan die gebaseerd is op de leeftijd en het gebruik. Dit plan zorgt dat alle individuele componenten en systemen op het juiste moment onderhoud krijgen, ook als de regelgeving wijzigt.
    KONE klantenservice
    We zijn 24/7 bereikbaar
    KONE Voice Link: Telefoonlijn in de lift
    KONE Voice Link verbindt de passagiers met onze klantenservice in geval van nood. Wij kunnen traceren waar de oproep vandaan komt, snel een monteur sturen, en zelfs nooddiensten bellen indien nodig.
    Hulp bij audits en inspecties
    Wij besparen u tijd en geld door het coördineren en managen van verplichte inspecties uitgevoerd door externe partijen. U kunt uit drie opties kiezen die passen bij uw situatie.
  • Kosten dekking
    U kunt het aantal storingbezoeken en de dekking voor reparatiekosten meenemen in uw contract.
  • Responstijd
    Bepaal hoe snel u de monteur ter plaatse wilt hebben
    Opsluitingsservice
    Als iemand opgesloten is in een lift, raak dan niet in paniek. Bij een opsluiting zijn we gemiddeld binnen 36 minuten ter plaatse.
    Gegarandeerde beschikbaarheid
    Afhankelijk van uw keuze kunnen wij een bepaalde beschikbaarheid van uw lift garanderen.
  • KONE Care Online
    U heeft toegang tot prestatie-, onderhouds-, storings-, en reparatieinformatie van uw installatie. Dit vereenvoudigt planning en budgettering.
    KONE Mobile
    Onze KONE Mobile app houdt u altijd en overal op de hoogte. U ontvangt notificaties op uw smartphone over de status van uw installatie, onderhoudsschema's en de voortgang van reparaties. Ook kunt u direct een storing melden via de app.

Bent u klaar voor de toekomst van lift onderhoud?