Back to top

Online Diensten

Bekijk de video

Uw installatie-, onderhouds- en prestatiegegevens overal en altijd binnen handbereik

Zo is het mogelijk om actuele storingsmeldingen, responstijden en onderhoudsdiensten uit het verleden te monitoren.
Deze informatie laat zien hoe uw installaties presteren over een langere tijd, dit kan voor u waardevol zijn bij het maken van uw budgetplanningen voor onderhoud en modernisering.

Als aanvulling is er de KONE Mobile app

De app waarmee u het volledige onderhoudsproces van uw over uw liften, roltrappen, gevelliften en automatische deuren realtime kunt volgen op uw smartphone.
Staat er een installatie in storing? Via de app kunt u met één druk op de knop een bezoek van een monteur aanvragen.

KONE Mobile app geschikt voor Android en Apple.

U vindt de app ‘KONE Mobile’ in de App store of Google play. De inloggegevens voor de app zijn gelijk aan uw inloggegevens van KONE Care® Online

Gratis toegang tot KONE Care® Online en de KONE Mobile app

Heeft u uw installaties bij KONE in onderhoud en u heeft nog geen KONE Care Online? Vul het formulier onderaan deze pagina in met uw gegevens en klik op ‘versturen’. Binnen enkele dagen krijgt u een email met uw persoonlijke inloggegevens toegezonden.

Heeft u al een KONE Care Online account, log dan hier in en bekijk direct de meest up todate onderhoudsgegevens van uw installaties!
Naar KONE Care Online

Heeft u vragen over KONE Care Online of de KONE Mobile App?

Dan kunt u op werkdagen tussen 09.00 u en 16.00u contact opnemen met ons Customer Contact Center zij zijn u snel en effectief van dienst.
Eén telefoonnummer 070-7990971 en één emailadres: knlccc@kone.com waar u terecht kunt met al uw vragen.

De medewerkers van het KONE CCC team staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden!

Bent u KONE klant? Meld u hieronder aan voor KONE Care Online.

Heeft u hulp nodig?