• KONE NL

Het nieuwe tijdperk van onderhoud is aangebroken

KONE lanceert revolutionair lift onderhoud met het nieuwe KONE Care™ diensten aanbod en de intelligente 24/7 Connected Services. De toekomst van onderhoud is hier - bekijk de video!

FLEXIBEL ONDERHOUD AANGEPAST AAN UW BEHOEFTE

Als het op onderhoudsdiensten aankomt geldt "one size doesn’t fit all". Om aan te sluiten aan uw specifieke behoefte, kunnen wij u nu een flexibel onderhoudsaanbod bieden.

DIENSTEN DIE AANSLUITEN BIJ UW BEHOEFTE

Onze uitgebreide onderhoudsdiensten sluiten aan bij uw individuele behoefte, welke dat ook mogen zijn. In plaats van standaard onderhoudspakketten, kunt u de diensten kiezen waarvan u vindt dat deze het beste bij u passen.

NIEUWE INTELLIGENTE DIENSTEN

Als er iets gebeurt zijn wij er al van op de hoogte – dankzij onze nieuwe intelligente lift diensten. Met real-time data direct afkomstig van uw installatie, kunnen wij de onderhoudsbehoefte beter voorspellen. Uw lift zal betrouwbaarder en veiliger zijn, reparaties zullen sneller gedaan worden en alle communicatie zal transparant zijn.

ALTIJD OP DE HOOGTE

Gebruik makend van onze nieuwe digitale kanalen en tools, bent u en uw team altijd op de hoogte van zowel de status van uw installatie als de onderhoudswerkzaamheden – of wanneer u dat wilt. Onze nieuwe KONE Mobile app en verbeterde rapportage tools zijn eenvoudig te gebruiken en beschikbaar voor al onze onderhoudsklanten.

Bent u klaar voor de toekomst van lift onderhoud?

Intelligente diensten voor liften en roltrappen zijn gearriveerd

Met onze nieuwe intelligente 24/7 Connected Services kunnen we nu beter voorspellen, onderhouden en actie ondernemen bij storingen. Voor u betekent dit een verbeterde veiligheid, volledige transparantie en betere gemoedsrust, want mocht er iets gebeuren, dan zijn wij al op de hoogte.

De voordelen van KONE 24/7 Connected Services

ZO INTELLIGENT, DAT HET KAN VOORSPELLEN

Gebruikmakend van de laatste technologiën, kunnen liften "praten" en zijn monteurs altijd op de hoogte van de status. Het resultaat? Minder storingen, snellere reparaties en een betere gemoedsrust.

ZO VEILIG, 24/7 GEMONITORD

Liften werken 24/7, net als wij. Als er een probleem ontstaat, vertelt gedetailleerde informatie ons wat het probleem veroorzaakt en hoe urgent het is. Door 24/7 te monitoren, kunnen wij snel reageren als een storing dreigt te ontstaan.

ZO TRANSPARANT, U BENT ALTIJD OP DE HOOGTE

Als kritieke problemen worden gedetecteerd en een monteur op de hoogte wordt gebracht, dan hoort u dat direct. Wanneer u altijd op de hoogte bent, kunt u eenvoudiger plannen en budget reserveren voor de toekomst.

Hoe werken de Connected Services?

KONE Care 24/7 Connected Services houden u altijd op de hoogte over de status van uw lift.

CONSTANT MONITOREN VAN BELANGRIJKE PARAMETERS

Onderdelen, geïnstalleerd in uw lift, verzamelen informatie over de lift zoals prestaties, gebruik en mogelijke storingen. De installatie zend alle informatie real-time naar de KONE Cloud, waar de analyse plaatsvindt.

GEAVANCEERDE TECHNOLOGIE DETECTEERT STORINGEN VOORDAT ZE ONTSTAAN

Alle data uit de lift wordt verwerkt door een geavanceerd analyse systeem. Als het systeem detecteert dat onderhoud nodig is, wordt direct een monteur opgeroepen of de (technische) klantenservice gecontacteerd, afhankelijk van hoe kritiek het probleem is.

ALTIJD VOLLEDIGE TRANSPARANTIE

Wij sturen u updates en melden alle acties die wij doen. Wanneer u volledig op de hoogte bent, kunt u makkelijker plannen en budget vrij maken voor de toekomst.